Godło Polski, szare na białym tle
Logo Tłumacz Migam

System CloudA


Aby wejść do systemu dziekanatowego Uczelni należy kliknąć na poniższe logo systemu:


Poniżej znajduje się instrukcja do samodzielnej zmiany hasła do systemu CloudA:

Aplikacja mobilna


Mamy ważną informację dla wszystkich studentów naszej Uczelni - zwłaszcza studentów pierwszego roku studiów licencjackich i magisterskich.

Dla Waszej wygody stworzyliśmy aplikację mobilną, która pozwoli Wam na szybki i łatwy dostęp do swojego studenckiego konta, gdziekolwiek jesteście. Dzięki aplikacji sprawdzicie swój harmonogram zajęć (wraz z materiałami), stan złożonych podań czy wyniki egzaminów. Aplikacja przypomni Wam o zbliżających się zajęciach, zamieszczonych przez wykładowców materiałach, otrzymanych ocenach, a także ustalonych terminach egzaminów.
Aplikacja jest bezpłatna i jest dostępna na oficjalnych profilach Google Play (urządzenia z Android) i App Store (urządzenia z iOS),
kliknij w link powyżej lub w obrazek poniżej i pobierz na swój telefon.
grafika przedstawia ekran telefonu z aplikacją mUczelnia na systemy Android grafika przedstawia widok ekranu telefonu z aplikacją mUczelnia na systemy iOS

Microsoft Teams


Wszyscy pracownicy i studenci Państwowej Uczelni Zawodowej im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu mogą korzystać z aplikacji Teams w ramach Microsoft Office 365 bezpłatnie. Dzięki temu możliwa jest praca zdalna czy też prowadzenie nauczania (wykładów, ćwiczeń) w formule zdalnej (on-line).

Aplikacja znajduje się pod adresem: https://teams.microsoft.com

Dzięki TEAMs możesz:

- uczestniczyć w spotkaniach online (np. wykłady, ćwiczenia, spotkania zespołu, egzamin ustny),
- komunikować się z innymi za pomocą czatu (może to być komunikacja pomiędzy pracownikami),
- łączyć z innymi za pomoca audio i/lub video,
- poprowadzić prezentację lub wykład online w czasie rzeczywistym poprzez udostępnienie ektanu i plików, np. przesyłanie materiałów do zajęć.

Z aplikacji Teams możesz korzystać: poprzez przeglądarkę, aplikację instalowaną na komputerze - do pobrania tutaj, oraz poprzez aplikację mobilną na telefon - do pobrania tutaj.


Instrukcja dla nauczycieli cz.1 - https://www.youtube.com/watch?v=MZLBhXHkSeY
Instrukcja dla nauczycieli cz.2 - https://www.youtube.com/watch?v=yXTIaUrt66Q

 

Instrukcja dla uczniów/studentów - https://www.youtube.com/watch?v=0Wo5o7RZkkQ

 

Instrukcje w formacie PDF znajduje się poniżej:

Grafika przedstawia logo aplikacji Microsoft Teams

Oprogramowanie do analizy statystycznej - PSPP


GNU PSPP to program do statystycznej analizy danych . PSPP jest skierowany przede wszystkim do statystyków, socjologów i studentów wymagających szybkiego wygodnego analizowania próbek danych. Interface PSPP jest prosty w obsłudze a zarazem bardzo zbliżony do systemu SPSS. PSPP jest stabilną i niezawodną aplikacją.


Kliknij tutaj, aby pobrać plik


PSPP nie posiada ograniczeń odnośnie liczby przypadków lub zmiennych, które można wykorzystać w analizie.
Podstawowa licencja nie wymaga zakupu dodatkowych pakietów w celu uzyskania " zaawansowanych" funkcji.
Cała poniższa funkcjonalność znajduje się w jednym pakiecie PSPP.

Funkcjonalność:

  • statystyki opisowe,
  • testy t-studenta,
  • analizę wariancji (ANOVA ),
  • analizę regresji liniowej i logistycznej,
  • analizę skupień,
  • analizę czynnikową i rzetelności, oraz testy nieparametryczne.

Ponad to:

  • Wsparcie dla ponad 1 miliarda przypadków .
  • Wsparcie dla ponad 1 miliarda zmiennych .
  • Język poleceń i pliki danych, są zgodne z wykorzystywanymi w SPSS .
  • Możliwość wyboru jezyka poleceń lub graficznego interfejsu użytkownika.
  • Żródło danych: pliki płaskie(CSV) , PostScript, PDF , OpenDocument lub HTML.
  • Interoperacyjność z Gnumeric , LibreOffice , OpenOffice.Org i innym darmowych oprogramowań.
  • Łatwe importowanie danych z arkuszy kalkulacyjnych, plików tekstowych i źródeł bazodanowych .
  • Zdolność do otwarcia, analizowania i edytowania dwóch lub więcej zestawów danych jednocześnie .
  • Łączenie lub dołączanie danych z różnych źródeł .
  • Wsparcie interfejsu użytkownika wszystkimi popularnymi zestawami znaków.
  • Szybkie procedury statystyczne, nawet na bardzo dużych zbiorach danych .
  • Brak opłat licencyjnych .
  • Brak okresu ważności.
  • Brak nieetycznych "umów licencyjnych dla użytkowników końcowych " .
  • W pełni indeksowana instrukcja obsługi .
  • Wolność zapewniona: Licencjonowany pod GPLv3 lub następne.
  • Przenośność: działa na wielu różnych komputerach i różnych systemach operacyjnych (GNU lub GNU / Linux – Windows).

Kompatybilność PSPP jest przeznaczona do wykonywania analizy w najszybszy możliwy sposób, bez względu na wolumen danych wejściowych.

Automatyzacja procesów zarządzania. Dzięki wykorzystaniu języka poleceń (Syntax) w prosty sposób możemy zautomatyzować szereg powtarzalnych procesów analitycznych.

grafika przedstawia logotyp programu

Państwowa Akademia Nauk Stosowanych
im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu

ul. Henryka Sienkiewicza 50, 39-400 Tarnobrzeg

tel. 15 822 90 15
lub 15 822 90 23
fax. 15 823 57 88

Drodzy Użytkownicy,

Ze względu na wejście w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej zwane jako „RODO"), kierując się potrzebą jak najlepszej ochrony Państwa praw wynikających z nowych przepisów, informujemy, iż wprowadziliśmy nową Politykę prywatności, regulującą zasady przetwarzania danych osobowych po dniu 25 maja 2018 roku.
Wprowadzone zmiany mają na celu przede wszystkim podniesienie standardów obsługi oraz bezpieczeństwa przetwarzania Państwa danych osobowych. W nowej wersji Polityki prywatności uszczegółowiliśmy w związku z tym zasady przetwarzania powierzanych nam danych osobowych, dostosowując w ten sposób dotychczasowe rozwiązania do wymogów RODO.
Pełna treść nowej Polityki prywatności dostępna jest tutaj
Nowe dokumenty i procedury obowiązywać będą od dnia 25 maja 2018 roku.
Niezależnie od powyższego, celem realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO, przekazujemy Państwu informację nt. podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, tego kto jest administratorem Państwa danych, w jakich celach są one przetwarzane. Treść klauzuli informacyjnej jest dostępna tutaj
W razie pytań zachęcamy do kontaktu.