Opis
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) przetwarzanie Państwa danych osobowych w Państwowej Uczelni Zawodowej im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu odbywa się na następujących zasadach:
Administrator danych
Administratorem danych czyli podmiotem decydującym, o tym jak będą wykorzystywane Państwa dane osobowe jest Państwowa Uczelnia Zawodowa im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu reprezentowana przez Rektora, z siedzibą przy ul. Henryka Sienkiewicza 50, 39-400 Tarnobrzeg
Inspektor Ochrony Danych
Funkcję Inspektora Ochrony Danych (IOD) w Państwowej Uczelni Zawodowej w Tarnobrzegu pełni dr Piotr Szulich, z którym skontaktować się można wysyłając korespondencję na adres: Państwowa Uczelnia Zawodowa, ul. Henryka Sienkiewicza 50, 39-400 Tarnobrzeg lub iodek@puz.tarnobrzeg.pl
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Przetwarzamy Państwa dane osobowe na podstawie ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz aktów wykonawczych do tej ustawy w celu:
Przetwarzamy Państwa dane osobowe także na podstawie ustawy Kodeks Pracy oraz aktów wykonawczych do tej ustawy w celu:
Przetwarzamy Państwa dane osobowe także w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba której dane dotyczą, w zakresie:
Przetwarzamy Państwa dane osobowe wreszcie także do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez uczelnię w zakresie:
W innych przypadkach i celach niż powyższe przetwarzanie Państwa danych osobowych jest możliwe na podstawie wyrażonej dobrowolnie przez Państwo zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu.
Okres przechowywania Państwa danych osobowych
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla przeprowadzenia procesu kształcenia/zatrudnienia/realizacji umowy/ wyrażonej zgody, a następnie zostaną poddane archiwizacji i będą przechowywane przez okres wynikający z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych.
Odbiorcy Państwa danych
Odbiorcami Państwa danych będą podmioty uprawnione do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa oraz inne podmioty, które będą przetwarzały dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy.
Państwa prawa związane z przetwarzaniem
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Państwu spełnienie praw wynikających z RODO tj.
W razie potrzeby skorzystania z przysługujących praw mogą Państwo zwrócić się do Inspektora Ochrony Danych uczelni: iodek@pwsz.tarnobrzeg.pl
Obowiązek podania danych i konsekwencje niepodania danych
Obowiązek podania danych osobowych wynika z przepisów prawa. Konsekwencją niepodania przez Państwo danych osobowych wynikających z przepisów prawa będzie brak możliwości kształcenia/ pracy w Państwowej Uczelni Zawodowej w Tarnobrzegu im. prof. Stanisława Tarnowskiego. Konsekwencją będzie też brak możliwości zawarcia umowy z Uczelnią w przypadku gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest zawarcie umowy z osobą której dane dotyczą.
Prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych mają Państwo prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Informacje o przetwarzaniu danych w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji
Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą wykorzystywane w celu profilowania.
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych
im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu
ul. Henryka Sienkiewicza 50, 39-400 Tarnobrzeg
tel. 15 822 90 15
lub 15 822 90 23
fax. 15 823 57 88
Ze względu na wejście w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej zwane jako „RODO"), kierując się potrzebą jak najlepszej ochrony Państwa praw wynikających z nowych przepisów, informujemy, iż wprowadziliśmy nową Politykę prywatności, regulującą zasady przetwarzania danych osobowych po dniu 25 maja 2018 roku.
Wprowadzone zmiany mają na celu przede wszystkim podniesienie standardów obsługi oraz bezpieczeństwa przetwarzania Państwa danych osobowych. W nowej wersji Polityki prywatności uszczegółowiliśmy w związku z tym zasady przetwarzania powierzanych nam danych osobowych, dostosowując w ten sposób dotychczasowe rozwiązania do wymogów RODO.
Pełna treść nowej Polityki prywatności dostępna jest tutaj
Nowe dokumenty i procedury obowiązywać będą od dnia 25 maja 2018 roku.
Niezależnie od powyższego, celem realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO, przekazujemy Państwu informację nt. podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, tego kto jest administratorem Państwa danych, w jakich celach są one przetwarzane.
Treść klauzuli informacyjnej jest dostępna tutaj
W razie pytań zachęcamy do kontaktu.