Opis zajęć
Ogólnouczelniane zajęcia fakultatywne z języków obcych znajdują się w ofercie Uczelni od roku akademickiego 2011/2012. Studenci początkowo mogli uczyć się 4 języków: angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego i francuskiego. W kolejnych latach oferta została rozszerzona o dodatkowe dwa: język rosyjski i język włoski. Propozycja nauczania języków obejmuje poziom podstawowy i zaawansowany. Przed rozpoczęciem każdego semestru Dział Kształcenia ogłasza zapisy na poszczególne języki na tablicach ogłoszeniowych, na stronie internetowej Uczelni oraz w Wirtualnym Dziekanacie. Na podstawie list chętnych uruchamiane są odpowiednie grupy językowe. Zajęcia odbywają się poza planem zajęć dla danego kierunku studiów. Możliwość udziału w fakultetach mają studenci wszystkich lat i kierunków studiów. Prowadzący zajęcia fakultatywne opracowują harmonogram zajęć, który zatwierdza Prorektor ds. Kształcenia. Po zakończonych zajęciach w danym semestrze przeprowadzana jest ankieta, która ma na celu zbadanie opinii studentów na temat ogólnouczelnianych zajęć fakultatywnych na każdym z języków i poziomów. Studenci w związku z ukończeniem zajęć otrzymują stosowne zaświadczenia.
Od 2016 roku do grupy uczących się języków obcych w ramach fakultetów dołączyli również absolwenci i pracownicy Uczelni.
З 2011/2012 навчального року в університеті пропонуються загальноуніверситетські курси за вибором з іноземних мов. Спочатку студенти могли вивчати 4 мови: англійську, німецьку, іспанську та французьку. У наступні роки пропозиція була розширена двома додатковими мовами: російською та італійською. Пропозиція навчання мови охоплює базовий і поглиблений рівні. Перед початком кожного семестру Відділ Освіти оголошує набір на окремі мови на дошках оголошень, на сайті університету та у віртуальному деканаті. На основі списків абітурієнтів створюються відповідні мовні групи. Заняття проводяться поза розкладом для даного напряму підготовки. У факультетах можуть брати участь студенти всіх курсів і напрямків навчання. Викладачі факультативних занять складають розклад занять, який затверджується проректором з навчальної роботи. Після закінчення занять у цьому семестрі проводиться анкетування для вивчення думок студентів щодо загальноуніверситетських факультативних занять з кожної з мов та рівнів. У зв'язку з закінченням занять слухачі отримують відповідні сертифікати.
З 2016 року випускники та співробітники Університету також приєдналися до групи студентів, які вивчають іноземні мови на факультетах.
Aktualności
Zapraszamy!
Ruszają zapisy na zajęcia fakultatywne z języków obcych
Uwaga! Przedłużamy zapisy do 10.11.2024 r.
Można zapisać się na:
1) język angielski
2) język hiszpański
3) język niemiecki
4) język francuski
5) język rosyjski
6) język włoski
Oferta dotyczy dwóch poziomów: zajęcia od podstaw i kontynuacja w formule online.
Zapraszamy do udziału studentów, absolwentów i pracowników Uczelni.
Zapisy możliwe są poprzez formularz forms pod tym linkiem lub przez skaner kodu qr na plakacie reklamującym ofertę zajęć:
https://forms.office.com/e/bKtzm59XW1
Edycje archiwalne
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych
im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu
ul. Henryka Sienkiewicza 50, 39-400 Tarnobrzeg
tel. 15 822 90 15
lub 15 822 90 23
fax. 15 823 57 88
Ze względu na wejście w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej zwane jako „RODO"), kierując się potrzebą jak najlepszej ochrony Państwa praw wynikających z nowych przepisów, informujemy, iż wprowadziliśmy nową Politykę prywatności, regulującą zasady przetwarzania danych osobowych po dniu 25 maja 2018 roku.
Wprowadzone zmiany mają na celu przede wszystkim podniesienie standardów obsługi oraz bezpieczeństwa przetwarzania Państwa danych osobowych. W nowej wersji Polityki prywatności uszczegółowiliśmy w związku z tym zasady przetwarzania powierzanych nam danych osobowych, dostosowując w ten sposób dotychczasowe rozwiązania do wymogów RODO.
Pełna treść nowej Polityki prywatności dostępna jest tutaj
Nowe dokumenty i procedury obowiązywać będą od dnia 25 maja 2018 roku.
Niezależnie od powyższego, celem realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO, przekazujemy Państwu informację nt. podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, tego kto jest administratorem Państwa danych, w jakich celach są one przetwarzane.
Treść klauzuli informacyjnej jest dostępna tutaj
W razie pytań zachęcamy do kontaktu.