Godło Polski, szare na białym tle
Logo Tłumacz Migam

Komunikaty


Archiwum komunikatów


Aktualizacja procedur COVID-19 obowiązujących w Państwowej Uczelni Zawodowej w Tarnobrzegu: LINK

Organizacja kształcenia w nowym roku akademickim: LINK

Przedłużenie ograniczenia działalności uczelni do 24 maja: LINK

Ograniczenia działalności Uczelni do 26. kwietnia 2020 r. LINK

Rekomendacja Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w związku z sytuacją zagrożenia epidemiologicznego w kontekście pracowników uczelni: LINK

Legitymacje studenckie i doktoranckie automatycznie przedłużone:  LINK

Apel Głównego Inspektora Sanitarnego z dnia 12.03.2020r. LINK

Rekomendacje Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 11.03.2020 LINK

Koronawirus: aktualne informacje i zalecenia: LINK

Informacja Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego o zawieszeniu zajęć dydaktycznych na Uczelniach do 25 marca, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19: LINK

Informacja Głównego Inspektora Sanitarnego dla uczelni w związku z potencjalnym ryzykiem zakażenia koronawirusem: LINK

Komunikaty Światowej Organizacji Zdrowia (WHO): LINK

Apel Głównego Inspektora Sanitarnego w związku z występowaniem koronawirusa w Polsce: LINK

Komunikat GIS dotyczący kontroli sanitarnych na granicach: LINK

Komunikat Głównego Inspektora dla profesjonalistów medycznych – koronawirus: LINK

Komunikat FRSE: LINK

Komunikat Ministerstwa Spraw Zagranicznych: LINK

Komunikat Komisji Europejskiej: LINK

Archiwalne:
Zarządzenie nr 63/2021. Zmieniona procedura uruchomienia zajęć dydaktycznych
Zarządzenie nr 96/2020. Ograniczenia w organizacji wyjazdów i imprez z powodu koronawirusa
Zarządzenie nr 95/2020 w sprawie utraty mocy zarządzeń nr 12/2021 i 17/2021 dotyczących covid-19
Zarządzenie nr 82/2020. Procedura korzystania z biblioteki i czytelni
Zarządzenie nr 69/2020 w sprawie utraty mocy zarządzenia nr 14/2020 dotyczącego Covid-19
Zarządzenie nr 65/2020 zmieniające zarządzenie nr 42/2020, dotyczące procedury dla kandydatów
Zarządzenie nr 64/2020. Zmieniona procedura przeprowadzania egzaminów dyplomowych i innych egzaminów w formie stacjonarnej
Zarządzenie nr 63/2020. Zmieniona procedura w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem. Budynek przy ul. Sienkiewicza 50
Zarządzenie nr 62/2020. Zmieniona procedura w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem. Budynek przy ul. Wyszyńskiego 10
Zarządzenie nr 61/2020 zmieniające zarządzenie Rektora nr 34/2020, dotyczące procedury obsługi studentów i interesantów
Zarządzenie nr 60/2020 zmieniające zarządzenie Rektora nr 33/2020, dotyczące procedury uruchomienia zajęć
Zarządzenie nr 42/2020. Procedura obsługi kandydatów na studia
Zarządzenie nr 41/2020. Procedura przeprowadzania egzaminów dyplomowych i innych egzaminów w formie stacjonarnej
Zarządzenie nr 36/2020. Procedura w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem. Budynek przy ul. Wyszyńskiego 10
Zarządzenie nr 35/2020. Procedura w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem. Budynek przy ul. Sienkiewicza 50
Zarządzenie nr 34/2020. Procedura obsługi studentów i interesantów. Budynek przy ul. Sienkiewicza 50
Zarządzenie nr 33/2020. Procedura dotycząca uruchomienia zajęć dydaktycznych

Państwowa Akademia Nauk Stosowanych
im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu

ul. Henryka Sienkiewicza 50, 39-400 Tarnobrzeg

tel. 15 822 90 15
lub 15 822 90 23
fax. 15 823 57 88

Drodzy Użytkownicy,

Ze względu na wejście w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej zwane jako „RODO"), kierując się potrzebą jak najlepszej ochrony Państwa praw wynikających z nowych przepisów, informujemy, iż wprowadziliśmy nową Politykę prywatności, regulującą zasady przetwarzania danych osobowych po dniu 25 maja 2018 roku.
Wprowadzone zmiany mają na celu przede wszystkim podniesienie standardów obsługi oraz bezpieczeństwa przetwarzania Państwa danych osobowych. W nowej wersji Polityki prywatności uszczegółowiliśmy w związku z tym zasady przetwarzania powierzanych nam danych osobowych, dostosowując w ten sposób dotychczasowe rozwiązania do wymogów RODO.
Pełna treść nowej Polityki prywatności dostępna jest tutaj
Nowe dokumenty i procedury obowiązywać będą od dnia 25 maja 2018 roku.
Niezależnie od powyższego, celem realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO, przekazujemy Państwu informację nt. podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, tego kto jest administratorem Państwa danych, w jakich celach są one przetwarzane. Treść klauzuli informacyjnej jest dostępna tutaj
W razie pytań zachęcamy do kontaktu.