Komunikaty
Archiwum komunikatów
Aktualizacja procedur COVID-19 obowiązujących w Państwowej Uczelni Zawodowej w Tarnobrzegu: LINK
Organizacja kształcenia w nowym roku akademickim: LINK
Przedłużenie ograniczenia działalności uczelni do 24 maja: LINK
Ograniczenia działalności Uczelni do 26. kwietnia 2020 r. LINK
Rekomendacja Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w związku z sytuacją zagrożenia epidemiologicznego w kontekście pracowników uczelni: LINK
Legitymacje studenckie i doktoranckie automatycznie przedłużone: LINK
Apel Głównego Inspektora Sanitarnego z dnia 12.03.2020r. LINK
Rekomendacje Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 11.03.2020 LINK
Koronawirus: aktualne informacje i zalecenia: LINK
Informacja Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego o zawieszeniu zajęć dydaktycznych na Uczelniach do 25 marca, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19: LINK
Informacja Głównego Inspektora Sanitarnego dla uczelni w związku z potencjalnym ryzykiem zakażenia koronawirusem: LINK
Komunikaty Światowej Organizacji Zdrowia (WHO): LINK
Apel Głównego Inspektora Sanitarnego w związku z występowaniem koronawirusa w Polsce: LINK
Komunikat GIS dotyczący kontroli sanitarnych na granicach: LINK
Komunikat Głównego Inspektora dla profesjonalistów medycznych – koronawirus: LINK
Komunikat FRSE: LINK
Komunikat Ministerstwa Spraw Zagranicznych: LINK
Komunikat Komisji Europejskiej: LINK
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych
im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu
ul. Henryka Sienkiewicza 50, 39-400 Tarnobrzeg
tel. 15 822 90 15
lub 15 822 90 23
fax. 15 823 57 88
Ze względu na wejście w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej zwane jako „RODO"), kierując się potrzebą jak najlepszej ochrony Państwa praw wynikających z nowych przepisów, informujemy, iż wprowadziliśmy nową Politykę prywatności, regulującą zasady przetwarzania danych osobowych po dniu 25 maja 2018 roku.
Wprowadzone zmiany mają na celu przede wszystkim podniesienie standardów obsługi oraz bezpieczeństwa przetwarzania Państwa danych osobowych. W nowej wersji Polityki prywatności uszczegółowiliśmy w związku z tym zasady przetwarzania powierzanych nam danych osobowych, dostosowując w ten sposób dotychczasowe rozwiązania do wymogów RODO.
Pełna treść nowej Polityki prywatności dostępna jest tutaj
Nowe dokumenty i procedury obowiązywać będą od dnia 25 maja 2018 roku.
Niezależnie od powyższego, celem realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO, przekazujemy Państwu informację nt. podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, tego kto jest administratorem Państwa danych, w jakich celach są one przetwarzane.
Treść klauzuli informacyjnej jest dostępna tutaj
W razie pytań zachęcamy do kontaktu.