Pracownia Analiz i Działań na rzecz Bezpieczeństwa o powierzchni 34,0 m² wyposażona w 25 miejsc siedzących dla studentów, dodatkowo w biurko dla wykładowcy, monitor interaktywny 86” Iiyama oraz w plansze edukacyjne dedykowane do kierunku Bezpieczeństwo Wewnętrzne. Pracownia analiz wyposażona jest również w walizkę kryminalistyczną, symulator wykrywania kamer. Walizka kryminalistyczna pomoga w nauce czynności, które wykorzystywane są przez służby śledcze i organy ścigania do zbierania, przechowywania i analizy dowodów oraz materiałów z miejsca przestępstwa lub związanego z nim. Symulator wykrywania kamer na kierunku bezpieczeństwo wewnętrzne wykorzystywany jest do szkolenia studentów w identyfikowaniu i neutralizacji ukrytych kamer oraz innych środków monitoringu, wspomagając ochronę prywatności i bezpieczeństwa wewnątrz budynków lub pomieszczeń. Pracownia Analiz Ryzyka i Działań na rzecz Bezpieczeństwa służy jako platforma nabywania przez studentów umiejętności praktycznych w wskazanym obszarze. Studenci wykonując zróżnicowane zadania tak indywidualnie jak i zespołowo identyfikują ryzyka, dokonują ich oceny i ustalają priorytety ryzyk, a następnie wskazują jakie zasoby powinny być zastosowane w celu zminimalizowania lub kontrolowania ich negatywnego wpływu w obszarze bezpieczeństwa. Wszystko to ma sprawić, że studenci będą w stanie wybrać dane techniki analizy ryzyka w celu podejmowania optymalnych decyzji w sferze bezpieczeństwa. Ponadto studenci ćwiczą umiejętność odnajdywania się i efektywnej pracy w środowisku bezpieczeństwa tak w obszarze szans, jak i wyzwań, ryzyk, czy zagrożeń.
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych
im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu
ul. Henryka Sienkiewicza 50, 39-400 Tarnobrzeg
tel. 15 822 90 15
lub 15 822 90 23
fax. 15 823 57 88
Ze względu na wejście w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej zwane jako „RODO"), kierując się potrzebą jak najlepszej ochrony Państwa praw wynikających z nowych przepisów, informujemy, iż wprowadziliśmy nową Politykę prywatności, regulującą zasady przetwarzania danych osobowych po dniu 25 maja 2018 roku.
Wprowadzone zmiany mają na celu przede wszystkim podniesienie standardów obsługi oraz bezpieczeństwa przetwarzania Państwa danych osobowych. W nowej wersji Polityki prywatności uszczegółowiliśmy w związku z tym zasady przetwarzania powierzanych nam danych osobowych, dostosowując w ten sposób dotychczasowe rozwiązania do wymogów RODO.
Pełna treść nowej Polityki prywatności dostępna jest tutaj
Nowe dokumenty i procedury obowiązywać będą od dnia 25 maja 2018 roku.
Niezależnie od powyższego, celem realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO, przekazujemy Państwu informację nt. podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, tego kto jest administratorem Państwa danych, w jakich celach są one przetwarzane.
Treść klauzuli informacyjnej jest dostępna tutaj
W razie pytań zachęcamy do kontaktu.