Opis
Koło Naukowe „Młodych Przedsiębiorców” zostało założone 20 marca 2003 roku. Swoimi działaniami wspiera rozwój małych i średnich przedsiębiorstw poprzez propagowanie idei przedsiębiorczości oraz wspomaganie młodych ludzi w dążeniu do rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej. Koło motywuje studentów aby uwierzyli, że mogą odnieść sukces w życiu i nie bali się realizowania swoich pomysłów.
Opiekun naukowy
mgr Joanna Olszowy
Cele i zadania
- organizowanie spotkań naukowych i konferencji,
- wyjazdy na seminaria i konferencje,
- prowadzenie badań naukowych oraz przygotowywanie referatów i dyskusji,
- współpraca z innymi kołami naukowymi,
- uczestnictwo w krajowym i międzynarodowym studenckim ruchu naukowym, prezentowanie osiągnięć własnych Koła oraz Uczelni,
- spotkania i współpraca z organizacjami o podobnych celach oraz rozwijanie współpracy z instytucjami oświatowymi i podmiotami prowadzącymi działalność gospodarczą,
- udział członków Koła w szkoleniach i kursach o tematyce zbieżnej z profilem Koła.
Działalność naukowa
Listopad - Grudzień 2023
Artykuły oddane do druku:
J. Olszowy, Ekonomia i zarządzanie XXI wieku. Nowe trendy, wyzwania ŁÓDŹ, Listopad - grudzień 2023
Maj 2023
Publikacje:
J. Olszowy, J. Sepioło Zarządzanie rozwojem organizacji w procesie transformacji, rozwoju i zmiany ARCHAEGRAPH ŁÓDŹ, MAJ 2023 ISBN 978-83-67527-65-1
1. Joanna Sepioło, Artur Kucwaj, Magdalena Cebula: Praca zdalna i jej wpływ na efektywne funkcjonowanie organizacji
2. Patryk Nanek, Joanna Sepioło: Krypto waluty i czynniki wpływające na ich wzrost
3. Joanna Olszowy, Małgorzata Maciąg, Roksana Bielecka: Analiza procesów integracji i globalizacji w warunkach niepewności i ryzyka
4. Joanna Olszowy, Karol Kozioł, Klaudia Mikulec: Analiza inflacyjna wahań cen produktów przemysłu lotniczego na podkarpaciu
24-25.05.2023 r.
Wygłoszenie referatów podczas XIV Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Nauka i pasja kluczem do sukcesu”, WSIiZ Kielnarowa
1. Współczesne metody określania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku.
2. Copywriting – zawód przyszłości w kontekście globalnych trendów.
Maj-czerwiec 2022 r.
Publikacje:
Olszowy J., Sepioło J. „Współczesne wyzwania w naukach ekonomicznych, finansach i zarządzaniu” wyd. ARCHAEGRAPH, Łódź 2022r. ISBN: 978-83-67074-64-3:
1. Joanna Olszowy, Martyna Araszkiewicz, Anna Stańczyk: Dynamika rynku przedsiębiorstw biotechnologicznych w Polsce w latach 2016-2020.
2. Joanna Olszowy, Joanna Sepioło, Lidia Jaworowska: Kształtowanie systemu wynagrodzenia za pracę w jednostkach samorządowych.
3. Joanna Olszowy, Patryk Kumór, Martyna Araszkiewicz: E-biznes jako sposób budowania przewagi konkurencyjnej.
4. Joanna Olszowy, Karol Kozioł, Jolanta Łata: Ewidencja przychodów na potrzeby ryczałtu ewidencjonowanego.
5. Joanna Olszowy, Karol Kozioł, Jolanta Łata: Coaching jako narzędzie wykorzystywane w rozwoju.
25-26.05.2022 r.
Wygłoszenie referatów w XIII Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Nauka i pasja kluczem do sukcesu”, WSIiZ Kilenarowa,
1. Innowacje w zarządzaniu antykryzysowym.
2. Innowacje w biznesie szansą na przetrwanie i sukces firm.
Maj 2022 r.
Publikacje:
Górska A. „Nowe koncepcje w zarządzaniu marketingu i ekonomii: wyd. ARCHAEGRAPH, Łódź 2022r. ISBN: 978-83-67074-53-7:
1. Joanna Olszowy, Joanna Sepioło, Aleksandra Jaskowska: Efektywne i kreatywne zarządzanie czasem pracy we współczesnej organizacji.
2. Joanna Sepioło, Joanna Olszowy, Magdalena Cebula: Wielofunkcyjności działań współczesnego menedżera w zarządzaniu strategicznym nowoczesnych organizacji.
Grudzień 2020 r.
Publikacja pokonferencyjna:
1. T. Dziechciarz, G. Kucharska: Jednolity Plik Kontrolny – doświadczenia z powiatu tarnobrzeskiego w latach 2014-2017
2. T. Dziechciarz, E. Mazur,A. Glica – Wpływ elektrowni w Połańcu na rozwój miasta i regionu.
Inna działalność
Inna działalność:
Włączanie się w prace na rzecz Uczelni, jak również w promocję kierunków i Koła podczas Dni Otwartych Uczelni.
17.04 –14.06.2023 r.
Udział w Akademickich Mistrzostwach Menedżerskich REVAS – Branżowe Symulacje Biznesowe
18.04.2023 r.
Udział w Dniu Otwartym Targów Pracy i Edukacji, PUZ Tarnobrzeg
25.03.2023 r.
Udział w I Igrzyskach Zarządzania Projektami PMI Podkarpacie, WSIiZ Rzeszów
15.12.2022 r.
Przeprowadzenie konkursu „Bezpieczny pieniądz” podczas Dni otwartych Uczelni
28.09.2022 r.
Udział w szkoleniu - Zarządzanie czasem i sobą w czasie - organizacja czasu pracy, Nowa Dęba,
20.09.2022 r.
Udział w szkoleniu - Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów, Nowa Dęba.
20.08.2022 r.
Udział w szkoleniu - Personal branding – moja silna marka w praktyce, Nowa Dęba
Luty 2022 r.
Współudział w przygotowaniu XII edycji Ogólnopolskiego Konkursu z Rachunkowości PAC, współpraca z Kołem Naukowym Progres z Uniwersytetu Łódzkiego przy Wydziale Ekonomiczno–Socjologicznym (Martyna Araszkiewicz, Gabriela Kozieja, Gabriela Warchoł)
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych
im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu
ul. Henryka Sienkiewicza 50, 39-400 Tarnobrzeg
tel. 15 822 90 15
lub 15 822 90 23
fax. 15 823 57 88
Ze względu na wejście w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej zwane jako „RODO"), kierując się potrzebą jak najlepszej ochrony Państwa praw wynikających z nowych przepisów, informujemy, iż wprowadziliśmy nową Politykę prywatności, regulującą zasady przetwarzania danych osobowych po dniu 25 maja 2018 roku.
Wprowadzone zmiany mają na celu przede wszystkim podniesienie standardów obsługi oraz bezpieczeństwa przetwarzania Państwa danych osobowych. W nowej wersji Polityki prywatności uszczegółowiliśmy w związku z tym zasady przetwarzania powierzanych nam danych osobowych, dostosowując w ten sposób dotychczasowe rozwiązania do wymogów RODO.
Pełna treść nowej Polityki prywatności dostępna jest tutaj
Nowe dokumenty i procedury obowiązywać będą od dnia 25 maja 2018 roku.
Niezależnie od powyższego, celem realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO, przekazujemy Państwu informację nt. podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, tego kto jest administratorem Państwa danych, w jakich celach są one przetwarzane.
Treść klauzuli informacyjnej jest dostępna tutaj
W razie pytań zachęcamy do kontaktu.