Godło Polski, szare na białym tle
Logo Tłumacz Migam

Opis


Koło Naukowe  Marketing & Quality Praxis założone zostało 12 marca 2012 r.  Koło tworzy grupa osób zainteresowanych problematyką z zakresu marketingu, logistyki i zarządzania jakością. Zaangażowanie w rozwój naukowo – badawczy oraz współpraca z przedsiębiorstwami i organizacjami naukowymi to perspektywa odnalezienia się w przyszłości na wymagającym rynku pracy. Wyznaczone cele naukowe i organizacyjne członkowie Koła realizują poprzez udział w konferencjach, wykładach otwartych, warsztatach i szkoleniach.

Opiekun naukowy


dr inż. Aleksander Kasprzyk

Cele i zadania


- poszerzanie wiedzy o marketingu, finansach, rachunkowości oraz z zakresu zarządzania jakością,
- udział w konferencjach naukowych,
- rozwijanie umiejętności menedżerskich w warsztatach i szkoleniach,
- współorganizowanie Akademii Maturzysty, Akademii Menedżera i finansisty, Akcji SOS Matura,
- promowanie Uczelni oraz kierunku finanse i rachunkowość.

Działalność naukowa


22.04.2022 r.

1. Udział wMiędzynarodowej Konferencji Naukowej on–line, VІІ Міжнародної науково-практичної Конференції - ФІЛОСОФСЬКО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДУХОВНОСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ЛЮДСТВА

2. Oferta finansowa Banku Spółdzielczego w Tarnobrzegu i jakość świadczonych usług finansowych w opinii klientów,

3. Bariery w rozwoju współpracy i rozwoju marketingu partnerskiego – aspekty teoretyczne,

4. Systemy kadrowo-płacowe w procesie zarządzania organizacją.

03.11.2020 r.

Wygłoszenie referatu podczas V Międzynarodowej Konferencji Naukowej Młodych Naukowców „Perspektywy rozwoju przedsiębiorczości w ujęciu globalnym” – on-line

1. Jakość i konkurencyjność e-usług finansowych w opinii klientów (na przykładzie Banku Spółdzielczego w Tarnobrzegu)

30-31.05.2019 r.

Wygłoszenie referatów podczas Międzynarodowej Interdyscyplinarnej Konferencji Naukowej pt. „Horyzont zmian i prognoz gospodarczych oraz przeobrażeń społecznych globalizującego się świata” zorganizowanej w  Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Tarnobrzegu:

1. Sukces firm rodzinnych w Polsce na przykładzie firmy INGLOT Sp. z o.o.

2. Ekonomiczne i społeczne determinanty funkcjonowania gmin (na przykładzie Gminy Grębów)

Inna działalność


22.06.2023 r.

Udział w sympozjum Biznesowo -Naukowym pt.: „Współpraca biznesu z nauką – nowe perspektywy”, PUZ Tarnobrzeg

13.06.2023 r.

Udział w Akademii Finansisty, PUZ Tarnobrzeg

01.06.2023 r.

Udział w Evencie pt.: „Biegamy i pomagamy” zorganizowanym w formie Nordic walking, Jezioro Tarnobrzeskie

24.03.2023 r. i 29.05.2023 r.

Udział w Uczelnianym Kubku Biznesu, PUZ Tarnobrzeg

16.12.2022 r.

Udział w Dniach Otwartych Uczelni, przeprowadzenie konkursu bezpieczny pieniądz, PUZ Tarnobrzeg

28.01.2022 r.

Udział w warsztatach pt. Znaczenie Nordic walking  w zwiększaniu ergonomii pracy mieszkańców subregionu tarnobrzeskiego oraz preferencji na jej rekreacyjną formę aktywności, PUZ Tarnobrzeg

17.01.2022 r.

Udział w warsztatach pt. Analiza ekonomiczna w ocenie działalności wybranych podmiotów gospodarczych oraz JST w subregionie tarnobrzeskim PUZ Tarnobrzeg oraz

Udział w warsztatach pt. Autoprezentacja podczas wystąpień publicznych i spotkań networkingowych, PUZ Tarnobrzeg

styczeń – kwiecień 2021

Pomoc przy organizacji akcji  Akademii Maturzysty i SOS Matura

16.01.2020 r.

Udział w warsztatach zorganizowanych przez Development Way Anna Majchrowska pt. „Pytania z mocą” – nabycie przez członków koła nowych umiejętności i kompetencji społecznych służących w diagnozie klientów.

Państwowa Akademia Nauk Stosowanych
im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu

ul. Henryka Sienkiewicza 50, 39-400 Tarnobrzeg

tel. 15 822 90 15
lub 15 822 90 23
fax. 15 823 57 88

Drodzy Użytkownicy,

Ze względu na wejście w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej zwane jako „RODO"), kierując się potrzebą jak najlepszej ochrony Państwa praw wynikających z nowych przepisów, informujemy, iż wprowadziliśmy nową Politykę prywatności, regulującą zasady przetwarzania danych osobowych po dniu 25 maja 2018 roku.
Wprowadzone zmiany mają na celu przede wszystkim podniesienie standardów obsługi oraz bezpieczeństwa przetwarzania Państwa danych osobowych. W nowej wersji Polityki prywatności uszczegółowiliśmy w związku z tym zasady przetwarzania powierzanych nam danych osobowych, dostosowując w ten sposób dotychczasowe rozwiązania do wymogów RODO.
Pełna treść nowej Polityki prywatności dostępna jest tutaj
Nowe dokumenty i procedury obowiązywać będą od dnia 25 maja 2018 roku.
Niezależnie od powyższego, celem realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO, przekazujemy Państwu informację nt. podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, tego kto jest administratorem Państwa danych, w jakich celach są one przetwarzane. Treść klauzuli informacyjnej jest dostępna tutaj
W razie pytań zachęcamy do kontaktu.